... اطلاعیه مهم ...اطلاعیه مهم برای تماس و انجام خدمات در کلینیک کوروش
کاشت ریش
کاشت ریش و سبیل
اکتبر 21, 2017
B
درمان تعریق زیر بغل به روش کورت ساکشن
فوریه 21, 2019
تزریق چربی و فیلر

تزریق چربی و فیلر

 

جوانسازی دستها .اسکلروتراپی ،لیزر،تزریق چربی و فیلر

لیزر

لیزر

دستها بویژه در خانمها نقش کلیدی و مهمی در تخمین سن و نمود جوانی و سرزندگی و شادابی به همراه دارد از این روی در تمام فرهنگها و ملل و اقوام مختلف توجه ویژه ای برای حفظ ظاهر و طراوت و شادابی این عضو موثر معطوف داشته اند.راههای متعددی برای زیبا و جوانسازی دستها ابداع و طراحی شده است هدف از انجام این اقدامات ازبین بردن ظاهر چروک، روشن نمودن پوست دست ،ازبین بردن عروق برجسته و نازیبای پشت دست پر کردن بافت زیر جلدی می باشد.

 

تزریق چربی و فیلر :

 

از این روش برای پرکردن و جایگزین کردن لایه چربی زیر پوست استفاده میشود .برای این عمل میتوان از پرکنتده های مصنوعی یا فیلر ژل هیالورونیک اسید  یا چربی برداشته شده از شکم ،پهلو یا ران خود شخص استفاده کرد.نتایج اینکار برای فیلر ژل معمولا یکسال و برای چربی در صورتی که چند بار و بهینه انجام شود مادام العمر یا خیلی طولانی خواهد بود.

 

لیزر :

 

از لیزر برای کم کردن چروکها و لایه برداری پوست پشت دست و از بین بردن عدسکهای و خالهای قهوه ای پشت دست استفاده میشود.

 

اسکلروتراپی :

اسکلروتراپی

اسکلروتراپی

 

از این کار برای از بین بردن عروق برجسته و ناکار آمد پشت دست استفاده میشود .با این کار دست، پر و هموار و زیبا به نظر میاید و احساس بسیار خوبی را برای بیمار به همراه میاورد.

به جرات میتوان گفت روش اسکلروتراپی به نسبت روشهای دیگر روشی بی خطر ،آسان و سریع و با نتایج فوق العاده چشمگیر بوده که حتی از نظر هزینه ها نیز نسبتا بر روشهای دیگر ارجحیت دارد.

در این روش با استفاده از مواد اسکلروزان که با استفاده از سوزنهای فوق العاده نازک در درون مویرگها و عروق صورت میگیرد عروق بعد از یک تا چند هفته فیبروزه و خشک میشودمعنولا در هشاد درصد از موارد با تزریق در یک جلسه به آنچه هدفمان بوده است میرسیم ولی گاهی نیاز به تکرار تزریق دو یا چهار هفته بعد از انجام تزریق اولیه میشود.نتیجه کار تقریبا دائمی است و عوارض جانبی نادر،سبک و موقتی میباشد.

توضیحا اینکه از بین بردن این عروق مشکلی ایجاد نمیکند چون کلا کاربردی نداشته و وظیفه خونرسانی اصلی را ندارند و اصطلاحا مرده رگ میباشند.

دکتر حمید وحیدی
دکتر حمید وحیدی
متخصص پوست و مو عضو هیئت علمی دانشگاه

دیدگاه ها بسته شده است